Psycholodzy Carpe Diem w Szczecinie – nasz zespół

Psychologowie i psychoterapeuci

Adrianna Skaza – psychoterapeuta, socjolog, pedagog
 

Adrianna Skaza – socjolog, psychoterapeuta prowadzący terapię w nurcie psychodynamicznym. Związana z Krakowskim Centrum Psychoterapii Psychodynamicznej. Zajmuje się problematyką związaną z zaburzeniami nerwicowymi, kryzysami życiowymi, zaburzeniami odżywiania, wypaleniem osobistym i w związku. Rozmawia z osobami, które do niej przychodzą o sprawach dla nich trudnych, a rozmowy te stają się terapeutyczne, tzn. leczące. Zaprasza szczególnie tych, którzy chcą poprzez psychoterapię poprawić jakość swojego życia. Pracuje z osobami dorosłymi i młodzieżą.

Dla tracących nadzieję na zmianę tego, co boli mam przesłanie zaczerpnięte od Paulo Coelho: „….najciemniej jest tuż przed wschodem słońca”.

 
Aleksandra Białek – psychoterapeuta, socjolog, pedagog

Od 1999 roku pracuję jako terapeuta psychodynamiczny. Swoją wiedzę zdobyłam i poszerzam w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Ukończyłam magisterskie studia socjologiczne oraz podyplomowe studia pedagogiczne.

 Prowadzę terapię indywidualną młodzieży i osób dorosłych oraz  pomagam rodzicom w rozwiązywaniu trudności wychowawczych. Przyjmuję osoby z problemami nerwicowymi, depresją, lękami oraz znajdujące się w sytuacjach trudnych.

Proces terapeutyczny poddaję superwizji certyfikowanych superwizorów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Psychodynamicznego.

 
Mirosława Kwidzyńska – pedagog, socjoterapeutka, terapeuta rodzinny

Zajmuje się udzielaniem porad psychologicznych osobom w sytuacji kryzysu, rodzicom dzieci trudnych, rodzinom zastępczym i adopcyjnym. Na jej pomoc mogą liczyć osoby cierpiące na choroby przewlekłe, w tym dotknięte chorobą nowotworową oraz ich rodziny (terapia wg programu C. Simontona). Prowadzi terapię grupową, terapię małżeńską, terapią par i rodzin, a także terapię indywidualną.

Arkadiusz Siekierzycki - psycholog, psychoterapeuta
 
 

Absolwent Szkoły Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowie oraz Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym.  Doświadczenie i wiedzę pogłębiał pracując w Poradni Zdrowia Psychicznego „Centrum Psychiatryczne” w Szczecinie oraz Centrum Psychologiczno-Terapeutycznym. Posiada doświadczenie i kwalifikacje w prowadzeniu psychoterapii indywidualnej i grupowej  dorosłych i młodzieży. Zajmuje się leczeniem zaburzeń lękowych, nerwicowych, trudności w relacjach interpersonalnych czy partnerskich, zaburzeń nastroju, depresyjnych, braku satysfakcji z życia, zaburzeń jedzenia, zaburzeń osobowości. Pracuje pod stałą  superwizją  superwizorów rekomendowanych przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i Polskie Towarzystwo Psychoterapii Psychodynamicznej.  Członek Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.

 
dr Izabela Krempińska - pedagog, logopeda, neurokognitywista

Izabela Krempińska jest doktorem nauk społecznych w dziedzinie pedagogiki. W spektrum jej naukowych i praktycznych zainteresowań znają się takie problemy jak: dysleksja, ADHD, ADD, terapia pedagogiczna, problemy edukacyjne dzieci i młodzieży. Izabela Krempińska jest absolwentką Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, zdobyła tytuł magistra pedagogiki zdrowia i pedagogiki specjalnej. Ukończyła także podyplomowe studia z zakresu logopedii oraz neurokognitywistyki w patologii i zdrowiu przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jest absolwentką studiów doktoranckich w Katedrze Pedagogiki przy Uniwersytecie Szczecińskim. Autorka licznych publikacji, uczestniczka warsztatów i konferencji.

W centrum zainteresowań Izabeli Krempińskiej zawsze znajdował się człowiek. Nie ustaje ona w poszukiwaniu nowych rozwiązań terapeutycznych, które umożliwiają jej jak najlepsze niesienie pomocy innym. Zajmuje się kierowaniem Niepubliczną Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną "Carpe Diem", prowadzi terapię logopedyczną. W swojej pracy ma wielopłaszczyznowe podejście do Pacjenta, ponieważ uważa, że na człowieka jako istotę społeczną należy patrzeć całościowo, jako element środowiska, w którym funkcjonuje.